loading
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ
KATEPINH

Τ. Τερζοπούλου 111

Αρ. Τηλεφώνου
Τηλ. AfterSales
BEPOIA

Ν.Π.Ο. Βέροιας - Θεσ/νικης

Αρ. Τηλεφώνου
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Λαγκαδά 134, Νεάπολη

Αρ. Τηλεφώνου
ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ

1ο χλμ. Γιαννιτσών - Αλεξάνδρειας

Αρ. Τηλεφώνου
Τηλ. AfterSales


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ



Δεν απαντήθηκε κάποια απορία σας στην ενότητα με τις συχνές ερωτήσεις; Χρειάζεστε βοήθεια ή αναζητάτε περισσότερες πληροφορίες; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η ομάδα εξυπηρέτησης του OnStar θα είναι έτοιμη να σας βοηθήσει.



 

Καλέστε μας:

Χωρίς Χρέωση: 0800 4414 0890

Αστική Χρέωση: 211 1985 909

Διεθνής Χρέωση: (00) 800 800 22334

 

Στείλτε μας email στην διεύθυνση:

onstar.europe@onstar.com



 

OPEL ONSTAR ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Πότε θα είναι διαθέσιμα οχήματα με το OnStar;
    Το OnStar θα είναι διαθέσιμο σε αυτοκίνητα έτους μοντέλου 17.

  • Ποια οχήματα θα διαθέτουν OnStar;
    To OnStar είναι διαθέσιμο σε ολόκληρη την γκάμα των επιβατικών μας αυτοκινήτων, από το Astra έως και το Insignia.

  • Πώς μπορώ να αποκτήσω το OnStar;
    Αγοράζοντας ένα νέο αυτοκίνητο Opel που διαθέτει OnStar, θα λάβετε ένα email, το οποίο θα σας προσκαλεί να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό OnStar μέσω του myOpel. Εάν έχετε λάβει αυτό το email, απλά κάντε κλικ στον σχετικό σύνδεσμο (link) και ακολουθήστε τα βήματα για να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας.

  • Πως μπορώ να αρχίσω να χρησιμοποιώ το OnStar;
    Όταν αγοράσετε αυτοκίνητο που διαθέτει OnStar, θα πρέπει να εγγραφείτε και να ενεργοποιήσετε το OnStar. Θα λάβετε ένα email από την Opel - απλά κάντε κλικ στον σχετικό σύνδεσμο για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία ενεργοποίησης. Εάν αγοράσατε μεταχειρισμένο όχημα που διαθέτει OnStar, απλά πατήστε το κουμπί OnStar για να μιλήσετε με έναν σύμβουλο και να ρυθμίσετε τον λογαριασμό σας στο OnStar. Εάν έχετε απορίες, πατήστε το κουμπί OnStar για να μιλήσετε με έναν σύμβουλο.

  • Πως αποκτώ πρόσβαση στον λογαριασμό μου στο OnStar;
    Αφού ρυθμίσετε τον λογαριασμό σας, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτόν μέσω του myOpel.

  • Είναι όλες οι υπηρεσίες διαθέσιμες σε όλα τα οχήματα;
    Ορισμένες υπηρεσίες μπορεί να μην είναι διαθέσιμες σε κάποια οχήματα, βλ. [στοιχεία τοπικής αγοράς] για περισσότερες λεπτομέρειες.

  • Μπορώ να έχω το OnStar στο τωρινό μου όχημα;
    Το OnStar θα είναι διαθέσιμο μόνο σε συγκεκριμένα καινούργια οχήματα του 2016. Δυστυχώς, το OnStar δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε μεταχειρισμένα οχήματα.

  • Μπορώ να έχω το OnStar σε αυτοκίνητο άλλης μάρκας;
    Το OnStar είναι μια μοναδική υπηρεσία που είναι διαθέσιμη μόνο σε οχήματα Opel.

  • Πως μπορώ να καταργήσω την εγγραφή μου;
    Μπορείτε να σταματήσετε να λαμβάνετε υπηρεσίες OnStar οποιαδήποτε στιγμή, αν και ελπίζουμε ότι δεν θα θελήσετε να το κάνετε. Μπορείτε να μεταβείτε μέσω διαδικτύου στο λογαριασμό σας στο OnStar και να καταργήσετε την εγγραφή σας από εκεί - μπορείτε επίσης να πατήσετε το κουμπί της υπηρεσίας OnStar μέσα στο όχημα και να μιλήσετε με έναν σύμβουλο που θα σας βοηθήσει. 

  • Θα λειτουργεί το OnStar όταν ταξιδεύω στο εξωτερικό;
    Ναι, οι υπηρεσίες του OnStar λειτουργούν σε μια σειρά ευρωπαϊκών χωρών. Η σύνδεση Wi-Fi* μπορεί να διαφέρει ανά χώρα. Επισκεφτείτε το www.opel.gr για περισσότερες λεπτομέρειες.

    *H υπηρεσία Wi-Fi είναι θα είναι μελλοντικά διαθέσιμη στην ελληνική αγορά.

  • Λαμβάνει η ασφαλιστική μου εταιρεία τα δεδομένα μου;
    Όχι, δεν στέλνονται στοιχεία σας στην ασφαλιστική σας. Τα δεδομένα σας δεν θα γνωστοποιηθούν σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο, εκτός εάν μας ζητήσετε κάτι τέτοιο.

  • Σε ποιες γλώσσες θα είναι διαθέσιμο το OnStar;
    Το OnStar είναι διαθέσιμο, μεταξύ άλλων γλωσσών, και στα ελληνικά.

  • Πως επιλέγω τη γλώσσα που θέλω;
    Το OnStar θα ρυθμιστεί στη γλώσσα που θα ορίσετε κατά την εγγραφή σας. Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να αλλάξετε τη γλώσσα του συστήματος infotainment του οχήματός σας, και έτσι θα αλλάξει η γλώσσα στην οποία επικοινωνεί με εσάς το OnStar.

  • Μπορώ να δοκιμάσω το OnStar δωρεάν;
    Ναι, για κάθε νέο αυτοκίνητο που αγοράζεται με OnStar, θα υπάρχει 12μηνη δοκιμαστική περίοδος. Ενδεχομένως να υπάρχουν προγράμματα σε ισχύ για τη δωρεάν επέκταση της συνδρομής πέραν του 12-μήνου – παρακαλούμε συμβουλευτείτε το επίσημο Δίκτυο Opel. H υπηρεσία Wi-Fi είναι θα είναι μελλοντικά διαθέσιμη στην ελληνική αγορά.

  • Όταν οδηγώ σε άλλη χώρα, θα χρεώνομαι πρόσθετα όταν καλώ έναν σύμβουλο του OnStar;
    Όταν βρίσκεστε μέσα στο όχημά σας, δεν θα χρεώνεστε όταν επικοινωνείτε με σύμβουλο μέσω του συστήματος OnStar.

  • Πότε θα ξεκινήσει η 12μηνη δοκιμαστική περίοδος για τις υπηρεσίες του OnStar;
    Η 12μηνη δοκιμαστική περίοδος ξεκινά μόλις αποδεχθείτε τους όρους & προϋποθέσεις της υπηρεσίας. H υπηρεσία Wi-Fi είναι θα είναι μελλοντικά διαθέσιμη στην ελληνική αγορά.