loading
  • Κινητήρες νέας γενιάς: για ελάχιστη κατανάλωση και χαμηλούς ρύπους
  • Νέο πρότυπο εκπομπών ρύπων: όλα οι κινητήρες ήδη πληρούν το μελλοντικό Euro 6d
  • Νέο σημείο αναφοράς: κορυφαία αεροδυναμική για εξαιρετικά χαμηλούς συντελεστές οπισθέλκουσας
  • Νέο κορυφαίο κιβώτιο ταχυτήτων: αποδοτικό, 9τάχυτο αυτόματο, για το 5θυρο και το Sports Tourer
  • Νέο σπορ πλαίσιο: άμεσο σύστημα διεύθυνσης, αναβαθμισμένα αμορτισέρ, σύνδεσμος Watt
  • Νέες κορυφαίες τεχνολογίες: βελτιστοποιημένη εμπρός κάμερα και ψηφιακά όργανα
  • Νέο επίπεδο άνεσης: θερμαινόμενο παρμπρίζ, βελτιωμένα συστήματα infotainment, ασύρματη φόρτιση
  • Αποδεδειγμένα πλεονεκτήματα: φώτα Intellilux LED® matrix και εργονομικά καθίσματα AGR

Μέχρι 19% Χαμηλότερες Εκπομπές CO2: Το Πιο Αποδοτικό Astra Όλων των ΕποχώνΧάρη στην έξοχη αεροδυναμική, τους πολύ αποδοτικούς νέους κινητήρες και τα κιβώτια,  η νέα γενιά Opel Astra θέτει πρότυπα απόδοσης και χαμηλών ρύπων. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, οι εκπομπές CO2 έχουν περιοριστεί έως 19%, φέρνοντας το Astra στην κορυφή της κατηγορίας του. Η τρέχουσα γενιά  Astra ήδη σηματοδότησε την απαρχή μιας νέας εποχής στην πρεμιέρα του και επιλέχθηκε Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016. Με σχεδίαση ελαφρού βάρους (200kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του) και κορυφαίες τεχνολογίες από μεγαλύτερες κατηγορίες, το Astra εγκαινίασε νέα σημεία αναφοράς. Η Opel συνεχίζει την ίδια στρατηγική με υπερσύγχρονες, νέες γενιές πολύ αποδοτικών και ελαφρών κινητήρων βενζίνης και diesel. Τα τρικύλινδρα μηχανικά σύνολα 1.2-1.5L παράγουν από 77kW (105hp) έως 107kW (145hp), κάνοντας τόσο το πεντάθυρο Astra όσο και το Sports Tourer δύο πολύ οικονομικά μοντέλα και πρωταθλητές στις μειωμένες εκπομπές CO2 (NEDC1: στην πόλη 6,1-4,5 l/100 km, εκτός πόλης 4,0-3,1 l/100 km, μικτός κύκλος 4,8-3,6 l/100 km, 115-96 g/km CO2, WLTP2 μικτός κύκλος: 5,9-4,4, 139-117 g/km CO2, προκαταρτικές τιμές). Ένας αντικραδασμικός άξονας στο μπλοκ των τρικύλινδρων κινητήρων εξουδετερώνει τους κραδασμούς. Οι βασικές κινητήριες μονάδες συνδυάζονται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, στάνταρ. Ένα ‘στρωτό’ αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων διατίθεται προαιρετικά.

Οι σχολαστικές δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα συνέβαλαν επίσης σημαντικά στις μειώσεις κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2. Ως αποτέλεσμα, το νέο Astra είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά συμπαγή αυτοκίνητα της αγοράς.

Με τιμή 0.25 Cd, το Sports Tourer ανήκει στην κατηγορία των station wagon με το χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας στον κόσμο, ενώ το πεντάθυρο ηγείται της κατηγορίας hatchback με 0.26 Cd.

Τα αεροδυναμικά επιτεύγματα είναι αποτέλεσμα πολυάριθμων μέτρων όπως το κάλυμμα του διαμερίσματος του κινητήρα, οι βραχίονες ελέγχου πίσω άξονα σε σχήμα εκτροπέα και ένα full-face ‘κλείστρο’. Τα πάνω και κάτω τμήματα της μάσκας του νέου  Astra ανοίγουν και κλείνουν ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, βελτιώνοντας έτσι τη ροή αέρα. Η βελτιστοποίηση του κάτω μέρους του αμαξώματος μειώνει το συντελεστή οπισθέλκουσας περιορίζοντας το στροβιλισμό.

Το δυναμικό πλαίσιο του Astra έχει εξελιχθεί περαιτέρω. Νέα αμορτισέρ αυξάνουν την άνεση. Το προαιρετικό σπορ πλαίσιο διαθέτει πιο άκαμπτους αποσβεστήρες, πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης και ένα σύνδεσμο Watt στον πίσω άξονα.

«Επικεντρώσαμε τις προσπάθειές μας στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων κατά τη διάρκεια εξέλιξης του νέου Astra» δήλωσε ο Christian Müller, Διευθύνων Σύμβουλος στο Engineering. «Χάρη στην εξαιρετική αεροδυναμική καθώς και τις νέες γενιές κινητήρων και κιβωτίων, μειώσαμε τις εκπομπές CO2 έως 19%. Αυτό είναι ένα τεράστιο βήμα προς όφελος των πελατών μας, οι οποίοι μπορούν επίσης να επωφεληθούν από το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος. Όλα αυτά προάγουν το νέο Astra στην κορυφή της κατηγορίας του.»

Με τη συμβολή προηγμένων τεχνολογιών μείωσης εκπομπών ρύπων, όπως το Φίλτρο Σωματιδίων Βενζίνης (GPF) και το σύστημα Επιλεκτικής Καταλυτικής Αναγωγής diesel Selective Catalytic Reduction (SCR), όλοι οι νέοι κινητήρες του Astra ήδη συμμορφώνονται με το πρότυπο Euro 6d. Το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων θα ισχύσει για πρώτη φορά για όλες τις νέες ταξινομήσεις το 2021. Οι αλουμινένιοι κινητήρες diesel και βενζίνης εφοδιάζονται στάνταρ με τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου stop/start.

Ωστόσο το νέο Opel Astra, για το οποίο οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν σε μερικές εβδομάδες, δεν εντυπωσιάζει μόνο με την αεροδυναμική και τους προηγμένους κινητήρες του. Διαθέτει πολλές ακόμα κορυφαίες τεχνολογίες, από τη νέα εμπρός και πίσω κάμερα μέχρι το ψηφιακό ταχύμετρο και την επόμενη γενιά συστημάτων infotainment. Περιλαμβάνει επίσης σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης E-Call. Ασύρματος φορτιστής στην κεντρική κονσόλα για smartphones διατίθεται προαιρετικά.

Το εμπρός τμήμα του νέου Astra εντυπωσιάζει με την τρισδιάστατη εμφάνιση της μάσκας. Και ενώ το εσωτερικό μεταμορφώνεται σε αίθουσα συναυλιών με το προαιρετικό, υψηλών προδιαγραφών ηχοσύστημα Bose, το Astra γίνεται ακαταμάχητο με το High Gloss Black Pack.

Πρωταθλητές απόδοσης: έως 19% χαμηλότερες εκπομπές CO2

Οι νέοι, υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης και diesel, που είναι οικονομικοί και ζωηροί ταυτόχρονα, υποστηρίζουν την εξαιρετική απόδοση. Οι χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 οφείλονται επίσης στα σύγχρονα, εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια, στο επτατάχυτο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT) και – για πρώτη φορά στην Opel – σε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων.

Οι συμπαγείς, τρικύλινδροι, turbo βενζινοκινητήρες διατίθενται με κυβισμό 1.2 & 1.4 κυβ. εκ. Αποδίδοντας ισχύ από 81kW (110hp) έως 107kW (145hp) και μέγιστη ροπή από 195 έως 236 Nm, επιτυγχάνουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και απόδοσης (NEDC1 κατανάλωση καυσίμου: στην πόλη 6,1-5,4 l/100 km, εκτός πόλης 4,0-3,8 l/100 km, μικτός κύκλος 4,8-4,4 l/100 km, 110-101 g/km CO2, WLTP2 μικτός κύκλος: 5,9-5,2, 136-120 g/km CO2, προκαταρτικές τιμές). Το Astra 1.2 συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο με  ομαλές αλλαγές σχέσεων, ενώ το Astra 1.4 διατίθεται αποκλειστικά με ένα νέο, επτατάχυτο κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT). Με το CVT, οι οδηγοί του Astra μπορούν να απολαμβάνουν την άνεση των αυτόματων αλλαγών σχέσεων ή να επιλέγουν οι ίδιοι τις σχέσεις μέσω επιλογέα.

Η ενσωμάτωση της υγρόψυκτης πολλαπλής εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή συμβάλλει στην ταχύτερη προθέρμανση του κινητήρα, κάτι το οποίο μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε μία κρύα εκκίνηση.

 

Βενζινοκινητήρες

1.2

1.2

1.2

1.4

Ισχύς (kW/hp) σε σαλ.

81/110 @ 4.500

96/130 @ 5.500

107/145 @ 5.500

107/145 @ 5.500

Ροπή (Nm σε σαλ.)

195 @ 2,000-3.500

225 @ 2.000-3.500

225 @ 2.000-3.500

236 @ 1.500-3.500

Πρότυπο εκπομπών ρύπων

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Κιβώτιο

6-τάχυτο μηχανικό

6-τάχυτο μηχανικό

6-τάχυτο μηχανικό

7-τάχυτο CVT

Προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου NEDC1 (l/100 km)

  • Στην πόλη
  • Εκτός πόλης
  • Μικτός κύκλος
  • CO2 g/km

5,6-5,4

4,0-3,8

4,6-4,4

105-101

6,1

4,0

4,8-4,7

110

Προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου WLTP2 - μικτός κύκλος

  • l/100km
  • CO2 g/km

5,5-5,2

127-120

5,9-5,7

136-132

 

Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 του Astra με κινητήρες 81kW (110hp), 96kW (130hp) και 107kW (145hp) έχουν μειωθεί αντίστοιχα πάνω από 5%, περίπου 19% και πάνω από 15%.

Κλασικό χαρακτηριστικό της Opel είναι η άριστη μεταβατική απόκριση στις εντολές του γκαζιού των βενζινοκινητήρων – στις 1.500 σαλ., το 90% της μέγιστης ροπής είναι ήδη διαθέσιμο στο 1,5 δλ. από το πάτημα του γκαζιού.

Υψηλή απόδοση: λιγότερο από 100 g/km CO2 από το νέο Astra turbo-diesel

Οι τετρακύλινδροι diesel κινητήρες 1.5L του Astra αποδίδουν 77kW (105hp) και 90kW (122hp), και ροπή από 260 έως 300Nm (NEDC1 κατανάλωση καυσίμου : στην πόλη 5,5-4,5 l/100 km, εκτός πόλης 3,7-3,1 l/100 km, μικτός κύκλος 4,3-3,6 l/100 km, 115-96 g/km CO2, WLTP2 μικτός κύκλος: 5,3-4,4, 139-117 g/km CO2, προκαταρτικές τιμές). Το σύστημα ψεκασμού common rail λειτουργεί με πίεση έως 2.000 bar.

 

Κινητήρες Diesel

1.5D

1.5D

1.5D

Ισχύς (kW/hp) σε σαλ.

77/105 @ 3,250

90/122 @ 3,500

90/122 @ 3,500

Ροπή (Nm σε σαλ.)

260 @ 1,500-2.500

300 @ 1,750-2.500

285 @ 1,500-2.750

Πρότυπο εκπομπών ρύπων

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Κιβώτιο

6-τάχυτο μηχανικό

6-τάχυτο μηχανικό

9-τάχυτο αυτόματο

Προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου NEDC1 (l/100 km)

  • Στην πόλη
  • Εκτός πόλης
  • Μικτός κύκλος
  • CO2 g/km

4,6-4,5

3,1

3,6

96

5,5-5,3

3,7-3,5

4,3-4,2

115-110

Προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου WLTP2 - μικτός κύκλος

  • l/100km
  • CO2 g/km

4,7-4.4

124-117

5,3-4,9

139-130

 

Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 των 77kW (105hp) και 90kW (122hp) Astra diesel έχουν μειωθεί έως 17% και περίπου 10% αντίστοιχα.

Αντί του εξατάχυτου, υψηλής ακρίβειας μηχανικού κιβωτίου, ο ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας διατίθεται προαιρετικά με ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, με διαδικασία αλλαγών χωρίς διακοπές στη ροή ισχύος, που κάνει ντεμπούτο στο Astra.

Οι diesel κινητήρες διαθέτουν  έναν υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) με ηλεκτρικό ενεργοποιητή και, όπως οι βενζινοκινητήρες, έναν αντικραδασμικό άξονα στο μπλοκ για πιο αθόρυβη λειτουργία. Παρομοίως, η πολλαπλή εξαγωγής είναι επίσης ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή.

Τη βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων του Astra 1.5 diesel αναλαμβάνει ένα σύστημα μείωσης εκπομπών ρύπων που αποτελείται από έναν παθητικό, οξειδωτικό καταλύτη, σύστημα ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου - Diesel Particulate Filter (DPF).

Πλήρως ψηφιοποιημένο: νέα εμπρός και πίσω κάμερα, ψηφιακό ταχύμετρο

Το Opel Astra ήδη προσφέρει μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών και συστημάτων υποστήριξης που είναι ασυναγώνιστη στην κατηγορία του – πρώτο και κύριο, το ευφυές αντιθαμβωτικό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix. Η εκτενής γκάμα περιλαμβάνει συστήματα όπως προσαρμοζόμενο cruise control, ένδειξη απόστασης από τα προπορευόμενο όχημα, αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης (forward collision alert) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας (traffic sign recognition) και διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας (lane keep assist). Επίσης διατίθενται εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από το AGR (Aktion Gesünder Rücken e.V.) με εξαερισμό και λειτουργία μασάζ. Το Astra είναι επίσης εξαιρετικά ψηφιοποιημένο με μία νέα, προαιρετική high-tech εμπρός κάμερα και νέα κάμερα οπισθοπορείας.

Η νέα εμπρός κάμερα είναι μικρότερη, αλλά ισχυρότερη από ποτέ, χάρη σε έναν ταχύτερο επεξεργαστή. Εκτός από αυτοκίνητα αναγνωρίζει και πεζούς – κάτι που αυξάνει σημαντικά την ασφάλεια. Επιπλέον, χάρη στην κάμερα υψηλής ανάλυσης, η αναγνώριση οδοσήμανσης μπορεί τώρα να επεξεργάζεται ακόμα περισσότερα σήματα οδικής κυκλοφορίας  και να τα προβάλλει με τη μορφή συμβόλων στο ταμπλό. Η ψηφιακή κάμερα οπισθοπορείας που διατίθεται σε συνδυασμό με το νέο σύστημα infotainment Multimedia Navi Pro είναι επίσης ισχυρότερη. Η εικόνα της κυκλοφορίας πίσω από το όχημα στο μόνιτορ είναι πιο σαφής και ακριβής και οι αντιθέσεις πιο ορατές στο σκοτάδι.

Οι πελάτες του Astra απολαμβάνουν κορυφαία συνδεσιμότητα με τα συστήματα Multimedia Radio, Multimedia Navi και Multimedia Navi Pro που είναι συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto. Αυτά ανήκουν στη νεότερη γενιά συστημάτων infotainment – που σημαίνει ότι είναι πιο έξυπνα, πιο γρήγορα και πιο διαισθητικά. Το κορυφαίο της γκάμας Multimedia Navi Pro – όπως και στο Opel Insignia – έχει έγχρωμη οθόνη αφής 8", ενώ ελέγχεται και μέσω φωνητικής εντολής (voice control). Συνδεδεμένες υπηρεσίες πλοήγησης με πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο και online ενημερώσεις χαρτών κάνουν το ταξίδι πιο ξεκούραστο. Η οθόνη πλοήγησης προβάλλει ανασχεδιασμένα σύμβολα με πιο φρέσκια, πιο μοντέρνα εμφάνιση. Το ίδιο ισχύει και για τον πίνακα οργάνων: οι οδηγοί του νέου Opel Astra είναι οι πρώτοι που θα έχουν στη διάθεσή τους ψηφιακό ταχύμετρο.

Προαιρετικά, διατίθεται η λειτουργία κλήσης έκτακτης ανάγκης E-Call. Εάν χρειαστεί, η πρόσβαση σε βοήθεια γίνεται μέσα σε δευτερόλεπτα, πιέζοντας απλά το κόκκινο μπουτόν. Εάν οι προεντατήρες των ζωνών ασφαλείας ή οι αερόσακοι ενεργοποιηθούν, το σύστημα εκτελεί αυτόματα μία κλήση έκτακτης ανάγκης.

Οδηγική απόλαυση: ασύρματη φόρτιση και ηχοσύστημα  Bose

Η άνεση είναι κορυφαία προτεραιότητα στο νέο Astra. Ένα πρακτικό χαρακτηριστικό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού: συμβατά smartphones μπορούν τώρα να φορτίζονται επαγωγικά μέσω ασύρματης φόρτισης. Το μόνο που χρειάζεται είναι η τοποθέτηση του smartphone στην υποδοχή της κεντρικής κονσόλας – η επίπεδη, συμβατική μπαταρία ανήκει πλέον στο παρελθόν.

Το νέο Astra μεταμορφώνεται σε αίθουσα συναυλιών με το προαιρετικό σύστημα ήχου υψηλών προδιαγραφών Bose. Συνολικά επτά ηχεία συμπεριλαμβανομένου ενός  RichBass subwoofer κάτω από το χώρο αποσκευών διασφαλίζουν βέλτιστη ηχητική απόλαυση. Οδηγός και επιβάτες περιβάλλονται από πλούσιο ήχο – ανεξάρτητα από τη θέση τους μέσα στο όχημα. Επιπλέον, μέχρι οκτώ διαφορετικά προφίλ ήχου μπορούν να αποθηκεύονται μέσω του ψηφιακού ενισχυτή – ανάλογα με τις επιθυμίες και προτιμήσεις του ακροατή.

Τελευταίο αλλά σημαντικό, το νέο Astra λανσάρει ένα ακόμα χαρακτηριστικό άνεσης που κάνει την οδήγηση το χειμώνα πιο ευχάριστη και ασφαλέστερη: το θερμαινόμενο παρμπρίζ. Λεπτές, σχεδόν αόρατες αντιστάσεις στο παρμπρίζ εξασφαλίζουν άμεσα καθαρή ορατότητα στον οδηγό του Astra με άμεσο ξεθάμπωμα τις παγωμένες ημέρες.

 


[1] Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που αναφέρονται έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με το νέο πρότυπο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure WLTP (Regulation EU 2017/948), ενώ έχει γίνει αναγωγή στο NEDC για λόγους σύγκρισης με άλλα μοντέλα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το διανομέα σας για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες. Οι τιμές δεν λαμβάνουν υπόψιν ειδικές χρήσεις και οδηγικές συνθήκες, εξοπλισμό ή προαιρετικές επιλογές και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο των ελαστικών. 

[2] Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που αναφέρονται συμμορφώνονται με το πρότυπο WLTP (οδηγία EU 2017/948). Από 1ης Σεπτεμβρίου 2018, για την έγκριση τύπου νέων οχημάτων  χρησιμοποιείται το πρότυπο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), που είναι μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO. Το WLTP αντικαθιστά πλήρως το New European Drive Cycle (NEDC), που ήταν η προηγούμενη διαδικασία δοκιμών. Λόγω των πιο ρεαλιστικών συνθηκών δοκιμών, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 που υπολογίζονται στο πλαίσιο του WLTP είναι σε πολλές περιπτώσεις υψηλότερες από τις μετρήσεις σε καθεστώς NEDC. Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον ειδικό εξοπλισμό, τις προαιρετικές επιλογές και τον τύπο των ελαστικών.

Αρχή σελίδας