loading
  • Η γκάμα Opel LCV είναι η νεότερη της αγοράς
  • Αυξημένη ζήτηση για το Combo Cargo και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.
  • Ελαφρά επαγγελματικά οχήματα πωλούνται τώρα από όλους τους διανομείς

Ένα Επιτυχημένο Τρίπτυχο: Η Opel Λανσάρει τα Νέα Vivaro, Movano & ComboΗ γκάμα  ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Opel διατίθεται σε εκατοντάδες εκδόσεις για κάθε είδους χρήση. Van, ανατρεπόμενα, crew cab και μετατροπές έχουν συμβάλλει στη δημοτικότητα των Combo, Vivaro και Movano. Πάνω από ένα εκατομμύρια οχήματα Vivaro έχουν κατασκευαστεί από το 2001 που λανσαρίστηκε το μοντέλο. Η τρέχουσα γενιά του Movano, του μεγαλύτερου LCV στη γκάμα της Opel, έχει πουληθεί 170.000 φορές και κατατάσσεται στη δεκάδα των bestsellers της κατηγορίας του. Αυτό υπογραμμίζει τη σημασία της στρατηγικής LCV στην Opel. Η Γερμανική μάρκα έχει ξεκινήσει μία προϊοντική επέλαση στην κατηγορία τόσο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων όσο και των επιβατικών εκδόσεων.

Combo, Vivaro και Movano: τρία λανσαρίσματα σε ένα χρόνο

Η νεότερη γενιά του συμπαγούς Opel Combo van κυκλοφόρησε πέρυσι. Η έκδοση Combo Cargo LCV απέσπασε αμέσως την περίοπτη διάκριση “International Van Of The Year Award”, ενώ η επιβατική έκδοση του Combo Life ψηφίστηκε “Best Buy Car Of Europe 2019” από τη διεθνή επιτροπή AUTOBEST. Νέα είναι και η τρίτη γενιά του Opel Vivaro, που θα πλαισιωθεί από μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του χρόνου. Τέλος, το Opel Movano θα φτάσει στους διανομείς αργότερα φέτος το καλοκαίρι – προσφέροντας άριστη ασφάλεια, πλήρη συνδεσιμότητα και υψηλή μεταβλητότητα. Με τα νέα μοντέλα, η Opel έχει τη νεότερη γκάμα LCV της αγοράς. Και τα τρία ικανοποιούν άριστα τις ανάγκες του επαγγελματία, κάνοντας την εργάσιμη μέρα του πιο εύκολη με συστήματα άνεσης και προσφέρουν κορυφαίες τεχνολογίες που είναι απαράμιλλες στις αντίστοιχες κατηγορίες της αγοράς.

Σε ανοδική πορεία: Υψηλότερες πωλήσεις LCV το 1ο Τρίμηνο του 2019

Η επέλαση ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Opel κερδίζει έδαφος, με τη μάρκα να καταγράφει παγκόσμιες πωλήσεις LCV σχεδόν 33.000 μονάδων το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς – αύξηση 35% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα το 2018. Το μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη (E30) αυξήθηκε κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτιο και είναι τώρα στο 4,7%. Η Opel έχει θέσει το φιλόδοξο στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις LCV κατά 25% μέχρι το 2020 στο σχέδιο PACE! της εταιρίας.

Η ζήτηση τόσο για το Movano (+18%) όσο και για το Vivaro (+33%) ήταν σημαντικά ισχυρότερη από πέρυσι. Ωστόσο, η LCV έκδοση του νέου Opel Combo ήταν ο κύριος συντελεστής ανόδου. Το “International Van of the Year 2019” πουλήθηκε περίπου 6.900 φορές το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς – εντυπωσιακή αύξηση 68% συγκριτικά με τις πωλήσεις του προκατόχου του το πρώτο τρίμηνο του 2018. Το νέο Vivaro θα δώσει στην Opel ακόμα περισσότερο ‘momentum’, ενώ πωλείται από τα τέλη Μαρτίου, με τιμή εκκίνησης από 25.000€ (Τιμή Λιανικής χωρίς ΦΠΑ στη Γερμανία). Το Movano αναμένεται στα καταστήματα των διανομέων στα τέλη του καλοκαιριού.

Ευρύτερα διαθέσιμα: τα LCV τώρα σε όλους τους διανομείς Opel

Η σημασία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων για την Opel αντανακλάται και στην εξάπλωση του δικτύου διάθεσής τους. Μέχρι πρότινος, οι πελάτες έπρεπε να απευθύνονται σε ειδικά κέντρα LCV. Όμως η Opel αποφάσισε να επεκτείνει τον επιχειρηματικό τομέα LCV σε όλους τους διανομείς Opel, οι οποίοι μπορούν τώρα να πουλάνε και να εκθέτουν LCV μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα τους. Αυτό σημαίνει ότι τα Movano, Vivaro και Combo θα είναι ευρύτερα διαθέσιμα και οι πελάτες θα διανύουν μικρότερες αποστάσεις για να τα βρίσκουν στις εκθέσεις των διανομέων.

Αρχή σελίδας