loading

 

  • Crossland X Edition 1.2 Direct Injection Turbo, αυτόματο, με τιμή 23.320€ στη Γερμανία
  • Όλοι οι βενζινοκινητήρες ήδη πληρούν το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d
  • Συστήματα υποβοήθησης όπως intelligent speed control κ.ά. στον στάνταρ εξοπλισμό
  • Crossland X με νέο κινητήρα κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ)

 

Opel Crossland X: Τώρα με 6-Τάχυτο Αυτόματο Κιβώτιο για τον Κορυφαίο ΒενζινοκινητήραΤο Opel Crossland X υπόσχεται τώρα υψηλά επίπεδα άνεσης, άφθονους χώρους και κομψή εμφάνιση με όλα τα είδη κινητήρων, χάρη σε ένα προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο με ομαλή διαδικασία αλλαγών σχέσεων. Η Opel προσφέρει το βενζινοκινητήρα 1.2 Direct Injection Turbo με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και ελκυστική τιμή εκκίνησης 23.320€ (Λιανική Τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία, κατανάλωση καυσίμου NEDC1 με stop/start: 5,9 l/100km στην πόλη, 4,5 l/100km εκτός πόλης, 5,0 l/100 km, 114-113 g/km CO2 μικτός κύκλος; WLTP2 στο μικτό κύκλο: 6,7-6,6 l/100km, 152-145 g/km CO2). Το Crossland X με το νέο, κορυφαίο κινητήρα κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ΙΑΑ (ημέρες για το κοινό, 12-22 Σεπτεμβρίου). Όλοι οι βενζινοκινητήρες του Crossland X ήδη πληρούν το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d.

Με την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 96kW (130hp), το Crossland X με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα έως 198 km/h. Η επιτάχυνση 0 - 100km/h ολοκληρώνεται σε 10,2 δλ. Ο τρικύλινδρος κινητήρας αποδίδει μέγιστη ροπή 230 Nm στις 1.750σαλ.. Σε αυτή την έκδοση, το Crossland X είναι ξεκούραστο στην οδήγηση στον ανοιχτό δρόμο και την πόλη, όπου οι οδηγοί δεν χρειάζεται πλέον να αλλάζουν σχέσεις μηχανικά. Το ίδιο ισχύει και για το αυτόματο Crossland X με κινητήρα 1.5L diesel 88kW (120hp) (κατανάλωση καυσίμου NEDC1: 4,4 l/100km στην πόλη, 3,8-3-7 l/100km εκτός πόλης, 4.0 l/100km 106-104 g/km CO2 μικτός κύκλος, WLTP2 μικτός κύκλος: 5,4-5,2 l/100km, 142-135 g/km CO2).

Προτεραιότητα στην ασφάλεια: πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης στον στάνταρ εξοπλισμό

Σύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό συμβάλλουν στην ξεκούραστη οδήγηση. Μεταξύ αυτών είναι:

  • Cruise control με περιοριστή ταχύτητας και ευφυή προσαρμογή ταχύτητας
  • Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανηφόρα (Hill start assist),
  • Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane keep assist),
  • Αναγνώριση Οδικών Σημάτων (Speed sign recognition),
  • και Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Drowsiness Alert).

 

Πολυρυθμιζόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι με στοιχεία χρωμίου, σύστημα κλιματισμού (A/C) με θέρμανση στην περιοχή των ποδιών και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω ενισχύουν την αίσθηση ευεξίας. Οδηγοί και επιβάτες του Crossland X είναι πάντα ενημερωμένοι χάρη στο σύστημα infotainment Radio R 4.0 IntelliLink που είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto με έγχρωμη οθόνη αφής 7”. Πρόσθετα, προαιρετικά συστήματα υποβοήθησης που διατίθενται για το Crossland X περιλαμβάνουν Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (forward collision alert) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και ανίχνευση πεζού, πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών και αυτόματο park assist.

 


[1] Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που αναφέρονται έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με το νέο πρότυπο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure WLTP (Regulation EU 2017/948), ενώ έχει γίνει αναγωγή στο NEDC για λόγους σύγκρισης με άλλα μοντέλα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το διανομέα σας για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες. Οι τιμές δεν λαμβάνουν υπόψιν ειδικές χρήσεις και οδηγικές συνθήκες, εξοπλισμό ή προαιρετικές επιλογές και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο των ελαστικών. 

[2] Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που αναφέρονται συμμορφώνονται με το πρότυπο WLTP (οδηγία EU 2017/948). Από 1ης Σεπτεμβρίου 2018, για την έγκριση τύπου νέων οχημάτων  χρησιμοποιείται το πρότυπο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), που είναι μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO. Το WLTP αντικαθιστά πλήρως το New European Drive Cycle (NEDC), που ήταν η προηγούμενη διαδικασία δοκιμών. Λόγω των πιο ρεαλιστικών συνθηκών δοκιμών, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 που υπολογίζονται στο πλαίσιο του WLTP είναι σε πολλές περιπτώσεις υψηλότερες από τις μετρήσεις σε καθεστώς NEDC. Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον ειδικό εξοπλισμό, τις προαιρετικές επιλογές και τον τύπο των ελαστικών.

Αρχή σελίδας